Almost like an angel


Dawno mnie tutaj nie było, ale w końcu jestem! Ktoś jeszcze o mnie pamięta?

Nigdy nie rozpisuję się zbytnio przy wpisach ze zdjęciami, ale tym razem może trochę...

Zdjęć dawno nie robiłam, bo 3 miesiące, ale na pewno o nich nie zapomniałam! Miałam może coś w rodzaju... Małego zaniku weny, może trochę chęci, może też trochę z czasem było krucho... Ale na pewno jeśli bym chciała coś bym znalazła. Pewnie dalej bym w tym tkwiła, gdyby nie fakt że nareszcie trafił mi się kawałek nowego sprzętu, który oczywiście jak najszybciej trzeba wypróbować... Zdjęcia z Igą, zawsze kupa śmiechu, na połowie jest roześmiana do łez, jakby aparat zapisywał emocje również po drugiej stronie obiektywu, na pewno zarejestrowałby także i mój uśmiech, bo co, bo takie zdjęcia są najlepsze, bo w końcu chodzi o emocje... Jakby zdjęcia nie wyszły (ze względu na nowy sprzęt), nie zjadłaby mnie, w końcu to tylko zdjęcia...
Wiele osób pytało się mnie co z blogiem, co ze zdjęciami, co z tym wszystkim, dlaczego mnie tu nie ma, a kiedy będę, a dlaczego tak się bronię przed stroną na facebooku, a dlaczego nie zrobię tego w inny sposób, dlaczego nie wyjdę poza blog, przecież więcej osób zobaczy moje zdjęcia... Myślę że do tego etapu dojdę na pewno, aale małymi kroczkami, w przyszłości, może niekoniecznie tej najbliższej... Możecie być pewni, że staram się powoli iść do przodu, co chociażby uważam za założenie konta na, trochę już zapomnianym portalu maxmodels, zapomnianym, ale nie przez wszystkich... :) I na facebooka przyjdzie czas, ale moim zdaniem jeszcze nie teraz.
 Staram się rozwijać i robić to co robię jak najlepiej, i za każdym razem coraz lepiej. Każdemu potrzebna jest krytyka, a w fotografii, moim zdaniem jest jednym z ważniejszych elementów. Nie chodzi mi o komentarze typu "ona kompletnie się do tego nie nadaje, ja robię dużo lepsze zdjęcia a tak się z nimi nie afiszuję..", bo to prędzej dobije niż w czymkolwiek pomoże, ale o zdania typu "aa, tutaj nieostre, tu mogła inaczej skadrować, te kolory nie za bardzo współgrają..", bo taka krytyka to "zdrowa" krytyka, która zawsze powinna do autora zdjęć dochodzić. Na pewno takim pisaniem nagle nie sprawię, że wszyscy, którzy mają jakieś uwagi do moich zdjęć zaczną do mnie pisać i wyjawiać swoje przemyślenia na ten temat, ale chciałam w ten sposób zwrócić uwagę na komentarze pod wpisami. Chciałabym was nawet prosić (myślę, że mogę użyć tego słowa), o drobne uwagi na ich temat. I nie chodzi mi tutaj o słowa typu "fajne, podoba mi się" czy odwrotnie "są beznadziejne, kompletnie mi się nie podobają", tylko o konkrety, co się nie podoba, albo co się podoba, co zwraca uwagę, i w ogóle... Uwierzcie, że słowa typu "mogłabyś większą uwagę zwrócić na.. Niepotrzebnie ucięłaś tamtą rękę, bo.." (oczywiście staram się nic nie ucinać! :D) dają na prawdę dużo do myślenia, i mają duży wpływ na kolejne prace. To bardzo pomaga, a jeżeli ktoś negatywnie, ale nie złośliwie skrytykuje, to przecież go nie zjem, a nawet dodatkowo bardzo podziękuję! Na tym to polega, na wymienianiu poglądów, swoją drogą komuś zdjęcie może się szalenie podobać a dla kogoś innego może ono nie mieć w sobie nic nadzwyczajnego, i nie jest to dziwne, że pod jednym zdjęciem znajdowałyby się całkiem sprzeczne opinie, ale na pewno każda jest bardzo cenna :)
  Mam nadzieję, że mimo mojej małej przerwy, nie pierwszej, i mimo wszystko mam wrażenie, że nie ostatniej, ktoś tam jeszcze o mnie pamięta i może nawet przeczytał co ostatnio przyszło mi do głowy, mimo tego że w większości niby są to sprawy oczywiste, ale jakoś... Uznałam że mogłoby się to tutaj znaleźć. Nie 'wylewam' się już w internecie jak kiedyś (może niektórzy pamiętają..), z czego zdecydowanie wyrosłam i nawet uważam to za... Może lepiej do tego nie wracajmy, czasy fotobloga już minęły i mam teraz tylko tego bloga, ale "kilka" słów napisałam, dawno tego nie robiłam...
  Swoją drogą znowu myślę  nad przemeblowaniem tej mojej małej stronki, bo lubię takie duże-małe zmiany, ale to jeszcze trzeba przedyskutować i szerzej rozplanować :D
  W sumie, podziwiam jeżeli ktoś dotrwał do końca, i z drugiej strony dziękuję że docenił to, że to napisałam, bo czytając to właśnie to zrobił.. :) i z miejsca, na forum, dziękuję wszystkim moim motywatorom, którzy na pewno to czytają, bo zawsze przy mnie są, i potrafią dać porządnego kopa, kiedy na prawdę tego potrzebuję, i myślę, że te osoby wiedzą o kim mowa... :) w większości są to przyjaciele, ale także niektóre modelki, na które wiem, że zawsze mogę liczyć i zawsze są chętne do współpracy ze mną, jakikolwiek szalony pomysł wpadłby mi do głowy!
Mam nadzieję, że będę się dalej rozwijać, i że będzie przybywało osób, które chciałyby mi w tym pomóc...:)


*        *        *

No, ale przejdźmy do najważniejszej rzeczy, do zdjęć!
Tradycyjnie klikamy, bo jakość lustrzanki zobowiązuje :D

mod. ukochana Iga Olenycz ♥












 

 zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem nikkor AF-S 50mm f/1,8



Możecie mnie znaleźć również na
 instagramie i w razie pytań na asku :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję!

Popularne posty