Mariola Mrózek




Z Mariolą mieszkamy można by powiedzieć że po sąsiedzku, bo mamy do siebie coś około.. Kilometra? Max półtorej.
Przeglądałam jej zdjęcia wiele razy, i świtało mi kilka pomysłów w głowie jakby tu ją wykorzystać, tym bardziej, że mieszkamy po sąsiedzku, ale jakoś... Patrząc na jej portfolio czułam się niekompetentna. Ku mojemu zdziwieniu to ona do mnie napisała, ogarnęła miejsce, stylizację, a więc wsiadłam na rower i wybrałyśmy się na zachód niedaleko jej domu. Zachód jak zachód, szału nie było, coś ostatnio nie mam do nich szczęścia.
Szalona stylizacja, coś zupełnie innego niż zazwyczaj robię, ale fajnie czasem spróbować czegoś innego :)) znowu miałam się dobrze, przyszłam na gotowe, modelka wszystko załatwiła, nic ino obrabiać... 
Zapraszam na kolejną dawkę portretów! 

I oczywiście chętnych na zdjęcia również :) 
Do następnego! 






mod. Mariola Mrózek









 - zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -



Komentarze

Popularne posty