Wspomnienie zdjęć z Pauliną


Dlaczego do tej pory te zdjęcia nie zagościły u mnie na blogu? - nie mam zielonego pojęcia. Już niecałe dwa miesiące temu załadowałam je na bloga, no i... Gdzieś mi umknęły. W każdym bądź razie, niesamowicie miło wracam do spotkania z Pauliną! Marzyła się jej typowo letnia, ciepła sesja w bardzo prostej stylizacji, a więc - do działania! Trafiła nam się piękna, upalna pogoda, uroczy zachód słońca, do tego woda, moja modelka czuła się niesamowicie swobodnie przed obiektywem, co znacznie ułatwiło mi pracę. Spędziłyśmy bardzo miło czas, Paulina jest zadowolona z efektów... Czego chcieć więcej? :D

Z serii #coumnie, troszkę zadomowiłam się we Wrocławiu, i teraz tam zaczynam moje działania! Mega cieszę się na perspektywę sesji fashion,  ciekawym architektonicznie otoczeniu, nie mogłam się tego doczekać! Zwłaszcza że komunikacja tam jest fenomenalna, mieszkam w punkcie który ma świetne połączenia do wielu części miasta, więc z dojazdami nie będzie problemu :D A nawet gdyby jechać z przesiadką, i czekać w międzyczasie 5 minut na kolejny tramwaj... Bajka. Byłam przyzwyczajona do busów do domu co godzinę, więc ciągle zachwycam się jak często jeżdżą tam autobusy i tramwaje :D
Mam również w końcu swój własny, przenośny komputer, więc W KOŃCU mogę obrabiać zdjęcia poza domem! Czekałam na to!
Z tego miejsca pozdrawiam moją wspaniałą współlokatorkę Paulinę - musimy w końcu wybrać się na zdjęcia ;*

Wyczekujcie nowych sesji, mam dużo pomysłów w głowie które chcę zrealizować. Mam nadzieję, że jesienna pogoda nie będzie psuć mi planów...
Do następnego!


modelka: Paulina






 - zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

Popularne posty