Patrycja


No tak, długo mnie nie było...
Mam nadzieję że mi to wybaczycie, bo szczerze mówiąc nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Zrobiłam pod koniec zeszłych wakacji dwie sesje na poważnie, cieszyło mnie to bardzo i bardzo nakręciło, przyszedł wrzesień i szkoła jakoś mnie przytłoczyła... W weekendy myślałam tylko o tym żeby się wyspać i po prostu odpocząć a nie raz i tak mi to nie wychodziło. Dużo myślałam o zdjęciach, planowałam sesje, szukałam inspiracji, nawet próbowałam się dogadać z różnymi dziewczynami ale ciągle coś stało na przeszkodzie... No i wyszło na to że zrobiłam sobie roczną przerwę. Za każdym razem kiedy o tym myślałam byłam na siebie zła i... Próbowałam się jakoś tłumaczyć, bla bla...
No ale w końcu wróciłam ze zdwojoną siłą, pomysłami i wielkim folderem inspiracji do którego ciągle dochodzą nowe zdjęcia :) Obiecuję że nie zostawię już bloga na tak długi czas!


Z Patrycją miałam przyjemność współpracować już rok temu, czego efektów nie opublikowałam, nie mam pojęcia czemu... Myślę że dlatego że nie do końca byłam zadowolona z efektów, odwlekałam pisanie wpisu aż o tym zapomniałam. Możecie znaleźć kilka zdjęć z tamtego spotkania na końcu notki :) Tym razem umówiłyśmy się, i dwa razy przekładałyśmy termin a jak już udało nam się spotkać to pogoda okazała się okropna... Zero słońca, szare niebo, no okropność. Ale przynajmniej nie miałyśmy problemu z ostrym południowym światłem :D Mimo tego zdjęcia bardzo mnie zaskoczyły, i jak na powrót po roku do fotografowania ludzi jestem z nich bardzo zadowolona! Starałyśmy się jak najmniej pokazać niebo, i ostatecznie wyszło całkiem... Ciepło i słonecznie :D W dodatku nastawiłyśmy się na całkiem inne zdjęcia, wzięłyśmy wszystko, szukałyśmy miejsca i przypadkiem trafiłyśmy na łąkę, Pati zaczęła wyjmować z plecaka ubrania i nie wiadomo skąd znalazła się tam biała koszula która idealnie nam się tu wpasowała! Z zaplanowanych rzeczy na zdjęciach pojawił się tylko kapelusz i cienie do powiek :D Lubię takie spontany!


 mod. Patrycja C. <3






 




 


 i wspomniane wcześniej zdjęcia sprzed roku :)






Nie wiecie jak mnie korciło żeby jeszcze raz je obrobić, tak jak zrobiłabym to teraz i dopiero wstawić... Ale uznałam że nie będę ich ruszać żebyście mogli porównać jak obie się zmieniłyśmy, bo Pati wygląda dużo dojrzalej i dużo lepiej pozuje, a ja mimo mojej długiej przerwy mam więcej pomysłów na ciekawe kadry, i trochę inaczej podchodzę do obróbki :)
Mam nadzieję że szybko się rozwinę, a myślę że pojawi się tu dużo zdjęć, które mam nadzieję was zaskoczą... Plany już mam, między innymi w województwie dolnośląskim i mazowieckim, ale nic nie mówię, nie zapeszam :D
Ja tymczasem uciekam do selekcji zdjęć z wczoraj które już odbyły się planowo, ale mała zmiana miejsca wyszła nam na dobre... 
Stay tuned!

- zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję!

Popularne posty