Karolina Chmiel



Z Karoliną to dopiero nasza druga współpraca, a już drugi raz potwierdziła się zasada, że nie dopracowane spotkania wychodzą nam najlepiej! Udałyśmy się razem z moją prywatną wizażystką na wyznaczone miejsce, a i tak uciekłyśmy do pobliskiego lasku.
Ale najpierw - makijaż! Odpowiedni wizaż na sesji, nawet taki bardzo delikatny potrafi na prawdę dużo zdziałać. Przez deszcz musiałyśmy chować się w aucie, przez co warunki do wykonania makijażu nie były sprzyjające, brak równomiernego światła, ciasnota, podziwiam Weronikę za zrobienie świetnego makijażu w tak słabych warunkach :D Jak wspomniałam pogoda nie za bardzo chciała z nami współgrać, na szczęście miałyśmy dobre przeczucie i mimo tego nie zrezygnowałyśmy z wyjazdu. Niebo było w 100% zachmurzone, wiał chłodny wiatr, ale najważniejsze że przestało padać! Brak słońca nadał zdjęciom inny klimat, dobrze jest czasem odpocząć od zdjęć podczas pięknych, złotych zachodów!

Kolejny raz wyszło mi coś innego, z efektów jestem bardzo zadowolona, a Wam jak się podoba?
Dziękuję dziewczynom za owocną współpracę <3
Koniecznie sprawdźcie ich instagramy!
Ja tymczasem czekam aż w końcu przestanie lać... By zacząć działać :)

     
modelka: Karolina Chmiel  >  @karolinachmiel_   
wizażystka: Weronika Gabzdyl   >  @weronika_gabzdyl
na konto fotografa też możecie zajrzeć :D  >  @juliakopecphotography











 
  - zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

Popularne posty