Bizneswoman



Kolejny raz okazuje się, że znajoma ze studiów, która po prostu dobrze czuje się przed aparatem zapewnia mi lepsze zdjęcia, niż nie jedna "profesjonalna modelka". Z Julką rozumiemy się bez słów, pokazuje jej miejsce, a ona po prostu daje z siebie wszystko. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest bardziej profesjonalna niż niejedna modelka z którą miałam okazję współpracować!
Chciałyśmy zdjęcia w stylu biznesowym, mocniejszym, ale klasycznym makijażem, szpilkami (czekałam na nie!!!!), gdzieś na mieście w naszym cudownym Wrocławiu. Pogoda była idealna, jak widać zachód kolejny raz nam dopisał, mimo tego że stworzyłyśmy coś całkiem innego. (tutaj możesz zobaczyć nasze pierwsze zdjęcia z listopada :
Taak, chyba jestem uzależniona od sesji podczas złotej godziny, ale ubóstwiam efekt jaki daje zachodzące (i wschodzące też!) słońce, i nie potrafię się od niego uwolnić. Za niedługo będę rozpoznawalna (jak już zacznę być) tylko z takich zdjęć :D Jak widać przemieszczałyśmy się od wyspy słodowej po rynek, chodząc po pięknych brukowanych uliczkach, za co należą się brawa Julce - szpilki pierwszy i ostatni raz zdjęła po tym jak słońce już nas opuściło, a chodzenie po bruku nie należy do najłatwiejszych! Śmiechu przy tym było co nie miara, a w głowie już mamy kolejne zdjęcia :D Szczęście kopnęło mnie kilkakrotnie, bo mam na każde foto (i nie tylko..) zawołanie piękną makijażystkę, stylistkę i modelkę w jednym!
Oby więcej takich sesji :)

Serdecznie zapraszam Cię również na mojego instagrama i facebooka!
Mam nadzieję że aktywnie spędzasz majówkę, bo pogoda aż się o to prosi :D

Do następnego :)




modelka: Julia Sołtyk










 - zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

  1. Super :) nigdy bym nie pomyślała, że Julia nie jest profesjonalną modelką :) świetny duet wam wyszedł - dwie Julki i piękne efekty ! :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, na pewno będziemy kontynuować naszą fotograficzną przygodę :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję!

Popularne posty