Ania Janiszewska


A przed wami - wspominana wcześniej sesja z Ciechanowa :)
Cud że w ogóle udało mi się jakąś zrealizować, bo ilość w miarę doświadczonych modelek w wydawałoby się dużym mieście i jego okolicach była na prawdę znikoma... A jak już znalazłam  kogoś interesującego to albo na wyjeździe albo milczący... W planach był też wyjazd do Warszawy i tam zrealizowania jakiejś na prawdę dobrej sesji, ale pogoda totalnie nam nie sprzyjała... Szkoda, ale na pewno nadrobię to za rok!
Spotkałyśmy się z Anią w przeddzień jej powrotu do Warszawy, w chyba ostatni w miarę słoneczny dzień... Chociaż i tak przekładałyśmy zdjęcia z pory wieczornej na przedpołudnie (niefajnie!) z obawy przed deszczami które zapowiadali... Mimo tego brodziłyśmy w mokrych po nocnej burzy trawach i brudnych kałużach (a zwłaszcza ja :D) Sesja od początku miała luźny, dziewczęcy zamysł, nie miałyśmy zbytnio możliwości pokombinować ze strojami itd bo obie byłyśmy na wyjeździe i dysponowałyśmy tylko tym, co ze sobą zabrałyśmy, a że nawiązałyśmy kontakt dopiero 2 dni przed zdjęciami nie miałyśmy w walizkach nic a nic specjalnego! Mimo to bardzo przyjemnie spędziłam czas, Ania okazała się przemiłą i uroczą osóbką, bardzo roześmianą! Oczywiście nie zabrakło przebierania się za drzewami, a tak w sumie to na środku odludnionej ścieżki w parku ;D cieszę się że mogłam wykonać chociaż tak zwykłe zdjęcia, choć plany były dużo ambitniejsze z inną osobą, bo znowu jestem bogatsza o kilka portretów :D (wspominałam już jak bardzo je lubię?)
... A skoro o portretach mowa to mam kilka cudnych ujęć mojej Wiki które pokaże Wam na dniach!

Przy okazji mam nadzieję że spędzacie ambitnie wakacje a nie obijacie się z pilotem przed telewizorem! Sama wiem jak dobrze jest tak poleniuchować i szczerze powiem, że w zeszłotygodniową sobotę pierwszy raz w wakacje spędziłam cały dzień w piżamie snując się bez celu po domu... Jutro już wracam, i mimo tego że będę tęsknić, to chyba jeszcze bardziej brakuje mi rodzinnych stron! Wypoczęłam, i mogę aktywnie zacząć ostatnie (niecałe...) 3 tygodnie wakacji :)

Wyczekujcie zatem wpisu z Wiką (ależ ja będę za nią tęsknić!) i komentujcie zdjęcia z Anią :D



 mod. Ania Janiszewska
blenda - Wiki ♥







- zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

  1. Coraz lepiej, coraz odważniej, coraz bardziej uzdolniona Pani fotograf!
    Oby tak dalej Julcia! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję!

Popularne posty