Portrety Wikusi


Jakie by to były wakacje bez zdjęć z Wiką? :D 
Oczywiście zebrałyśmy się szybko po moim przyjeździe do obmyślania czegoś fajnego, i na prawdę ambitnego, ale skończyło się na tym że wylądowałyśmy w tym samym miejscu co rok temu xD Coś delikatnego, czyli tak jak planowałyśmy. Troszkę Wikę umalowałam, ale bez przesady, i tak jest piękniejsza z roku na rok <3
Tym razem postawiłyśmy na portrety z których jestem zadowolona, zwłaszcza że Wiktoria nie jest modelką (choć może ją pociągnie w tym kierunku, zadatki ma - i to jakie!) i jest bardzo młoda (czego na zdjęciach nie widać aż tak, na prawdę), a wyszły tak dobrze :) I do tego ostre jak brzytwa! Nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłam tak ostre zdjęcia :O polecam związku z tym tryb pełnoekranowy :D

Nie wiem dlaczego jeszcze nie dodałam tego wpisu... Jakoś totalnie wypadło mi to z głowy, ale po wczorajszej sesji od razu przypomniałam sobie że przecież zdjęcia są gotowe już tak długo!
Po powrocie do domu nie zrobiłam żadnych zdjęć (aż do wczoraj), ale odpoczywam, pracuję, jeżdżę (prawko samo się nie zrobi :D), planuję...  Za niedługo koniec wakacji, jak się z tym czujecie...?
Tęsknię już za tymi pyszczkami, więc może to i dobrze że wolne się kończy, zobaczymy :D

Krótka notka w porównaniu do poprzednich, zdjęć też nie specjalnie dużo, ale myślę że zarówno wy jak i ja potrzebuję trochę odetchnąć :)
Ale nie na długo, spokojna głowa...

Wyczekujcie wczorajszych kadrów, pewnie "przedpremierowo" pojawią się na maxmodels :D
Oj nie miałam jeszcze tak emocjonującej sesji... Ale to w kolejnym wpisie!


Możecie mnie również znaleźć na moim instagramie, którego tworzenie zaczynam od nowa (ah te wredne wirusy...) oraz portalu maxmodels, jeśli kogoś to interesuje :)

 
mod. Wikusia ♥







 

a na koniec trochę pokombinowałam, czego na pewno w najbliższym czasie będzie więcej! 
 

- zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

Popularne posty