Asia & Aga


Agnieszka napisała do mnie już w wakacje, razem z Asią chciały sobie sprezentować wspólne zdjęcia! Niestety mimo ustalonego terminu dziewczynom coś wypadło, więc sesja była przekładana i przekładana... W końcu udało nam się spotkać, szkoda tylko że pogoda była typowa dla lutego, a nie wakacyjna...

Ja zmarzłam najbardziej w nogi, a co dopiero dziewczyny, które chciały kilka zdjęć w samych swetrach! Podziwiam je, ani razu nie usłyszałam słowa narzekania, co się ceni :D Świetnie czuły się przed obiektywem, miały sporo własnych pomysłów, śmiały się, atmosfera była na prawdę świetna :) udało mi się obrobić zdjęcia już dzień po sesji, więc pokazuję Wam ich część!

Jeżeli jesteś chętny/a na podobne zdjęcia - napisz do mnie, na pewno się dogadamy :D








 - zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

  1. Jakie piękne dziewczyny :) No i te kręcone włosy - cudo <3
    Zdjęcia wyszły super, czekam na 2 część :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję!

Popularne posty