Podziękowania ślubne





Taką przeuroczą parkę miałam niedawno na zdjęciach! Dość nietypowych... Ale to właśnie w nich było najbardziej wyjątkowe :)
Karolina napisała do mnie z polecenia innej Pani Fotograf - Kaliny, która z powodu wyjazdu niestety nie mogła im w żaden sposób pomóc. (jeśli to czytasz Kalinka, dzięki Ci za to :*) wymyśliła razem ze swoim narzeczonym Dawidem, by zrobić dla swoich rodziców prezentację z ich zdjęciami przeplatanymi podziękowaniami, którą puszczą w odpowiednim momencie na weselu. Oczywiście podjęłam się tego zadania, podsunęłam im także pomysł - by po prostu napisać te podziękowania na kartkach i z nimi zrobić zdjęcia :) bardzo spodobał im się ten pomysł, a więc szybko przystapiliśmy do działań! Na zdjęcia umówiliśmy się w parku na Górnym Borze w Skoczowie, który okazał się magazynem pięknych miejsc na zrobienie zdjęć parze! Mimo wczesnej pory, słońce świeciło bardzo intensywnie, więc szukaliśmy jak najbardziej zacienionych miejsc... Myślę że wyszło bardzo ładnie, jestem zadowolona z tego co udało nam się uzyskać, szczerze mówiąc... Myślałam że będzie o wiele gorzej (przez to słońce właśnie), że nie znajdziemy ładnych dobrze oświetlonych miejsc ale daliśmy radę! 
Młodzi wywołają sobie te zdjęcia do klejonego albumu, co będzie wyglądać przepięknie! Niestety nie wyrobilibyśmy się z fotoksiążką, a mogłoby to również wyglądać pięknie :)) 
Dziękuję Młodym za zaufanie, no i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! 
Polecam się na przyszłość :D

A niżej garstka z tego, co udało nam się uzyskać! Może ktoś chętny na takie zdjęcia, niekoniecznie z kartkami? :D










  - zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

Popularne posty