Sesja Sandry


Przedstawiam wam urywek tego, co udało nam się uzyskać z Sandrą na początku tego tygodnia :) Fajnie jest się tak spotkać i pogadać po latach, fotografia łączy ludzi, za to między innymi ją kocham ♥
Pogoda od rana zapowiadała się dobrze, ale tak jak byłyśmy umówiona na 18, tak o 17:55 zaczęło nieźle lać! Dojechałam na miejsce, przeczekałyśmy trochę w aucie, i... Oto co nam wyszło ;)

Zapraszam wszystkich na zdjęcia, pogody nie mogę zagwarantować, ale dobrą atmosferę już tak :D


 
 - zdjęcia wykonałam aparatem Nikon D3200 i obiektywem Nikkor AF-S 50mm f/1,8 -

Komentarze

  1. bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie :)
    Dodałam do obs :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też je bardzo lubię :D tak się składa że ja również, pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję!

Popularne posty